Izbornik
•
IZVIĐAČI
O izv. pokretu
Izviđački zakoni
Obećanje i zavjet
SIH
O WOSM-u
•
PROGRAM
Signalizacija
Izviđačke igre
Orijentacija
Transverzale
Literatura
•
SCOUT PARK
Kuharica
Pjesmarica
Impresum
Novinarski centar
Statistika
•
ARHIVA
Novosti
Akcije
Kolumne
Fotografije tjedna
Ankete
Baza igara
šišmiši
igrač mora prepoznati druog igrača u mraku,sa maramom na očima
<--Natrag
• Osnove
Vrijeme
izvođenja:
Od 5 do 55 minuta
Broj igrača:
Od 3 do 10 igrača
Lokacija:
Noćne igre
Tip igre:
Tihe igre
Pogodno za:
poletarce
izviđače
• Oprema
jedna marama
• Opis
igrač s maramom na očima u mraku i tišini mora prepoznati drugog igrača.