• fenjer ili neka druga svjetiljka koja se dobro vidi u šumi
• Opis
Grupa predvodnika (starijih) u šumi postavi fenjer. Sami se rasporede po šumi na većoj udaljenosti od fenjera (da ne bude preteško, a opet ne prejednostavno).
Jedan ostane u "bazi" i svakom sudioniku igre podijeli živote (npr. vezica oko ruke).
Igrači moraju uhvatiti fenjer, no tu su predvodnici koji pokušavaju uzeti život igračima. Samo igrači s životom mogu uzeti fenjer.
Ako igrač izgubi život tada se mora vratiti u bazu i odgovoriti na pitanje (neko izviđačko - Iviđač u prirodi :) prije nego dobije drugi život.
Pobjednik je onaj tim koji se vrati s fenjerom.
Varijacija 1: Ne uzima se fenjer (koji se vidi jer svjetli, pa bi se lako ulovilo igrača) nego neki predmet koji su igrači dali prije igre i koji se nalazi uz fenjer.
Varijacija 2: Predvodnici "love" igrače s baterijskim lampama. Osvjetljeni igrač je izbačen iz igre (nema novih života).